1990-1999
Z KRONIKI SZKOLNEJ
1995/1996 | |
Tradycyjne świętowano Dzień Nauczyciela, Ślubowanie klas I, Święto Niepodległości, Boże Narodzenie, 8 marca, Wielkanoc, Dzień Ziemi (24 kwietnia), Konstytucję 3 Maja, Dzień Matki, Dzień Dziecka | |
Zabawy szkolne – Andrzejki, Walentynki, Bal pożegnalny dla klas VIII (14 czerwca 1996 r.) | |
Nagrody i wyróżnienia: | |
| |
21 czerwca zakończenie roku szkolnego | |
1996/1997 | |
Tradycyjne świętowano Dzień Nauczyciela, Ślubowanie klas I, Święto Niepodległości, Boże Narodzenie, 8 marca, Wielkanoc, Dzień Ziemi (24 kwietnia), Konstytucję 3 Maja, Dzień Matki, Dzień Dziecka, | |
Zabawy szkolne – Andrzejki, Walentynki, Bal pożegnalny dla klas VIII (13 czerwca 1997r.) | |
Nagrody i wyróżnienia: | |
| |
Podziękowania: | |
Podziękowanie dla dyrekcji szkoły od zespołu Teatru Lalek „Arlekin” za przemiłą współpracę z teatrem oraz zaangażowanie w krzewieniu kultury teatralnej dzieci. | |
20 czerwca zakończenie roku szkolnego | |
1997/1998 | |
Tradycyjne świętowano Dzień Edukacji Narodowej, Ślubowanie klas I, Święto Niepodległości, Boże Narodzenie, 8 marca, Wielkanoc, Dzień Ziemi (24 kwietnia), Konstytucję 3 Maja, Dzień Matki, Dzień Dziecka | |
Zabawy szkolne, spotkania – dyskoteka szkolna, dochód, z której przeznaczono na rzecz szkoły nr 75 i nr 108 we Wrocławiu poszkodowanych w powodzi – 347 zł; | |
28 stycznia 1998 r. spotkanie z piłkarzami ŁKS: T.Kłos, R.Niżnik, M.Trzeciak; | |
Bal pożegnalny dla klas VIII (5 czerwca 1997r.); | |
Nagrody i wyróżnienia: | |
Spartakiada osiedlowa dla dzieci i młodzieży „Pożegnanie lata 97” zorganizowana przez Zarząd Osiedla „Piastów” (24-26 września 1997 r.):
| |
20 czerwca zakończenie roku szkolnego | |
1998/1999 | |
Tradycyjne świętowano Dzień Edukacji Narodowej, Ślubowanie klas I, Święto Niepodległości, Boże Narodzenie, 8 marca, Wielkanoc, Dzień Ziemi (24 kwietnia), Konstytucję 3 Maja, Dzień Matki, Dzień Dziecka. | |
Zabawy szkolne, spotkania – 23 kwietnia spotkanie z piłkarzami K.S. Widzewa | |
Bal pożegnalny dla klas VIII | |
Nagrody i wyróżnienia: | |
|