Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rekrutacja

„W bezpiecznej i życzliwej atmosferze dbamy o wszechstronny rozwój ucznia z uwzględnieniem jego indywidualnych możliwości”

Jesteśmy szkolą bezpieczną i tolerancyjną, twórczą i nowoczesną, ale też pełną szacunku dla naszej historii i jej bohaterów, kultywującą narodowe tradycje, kształtującą świadome postawy obywatelskie oraz pielęgnującą uniwersalne, ogólnoludzkie wartości.

Dążymy do tego, aby nasz uczeń:

  • był kreatywny i poszukujący, prawy i odpowiedzialny, tolerancyjny i uczciwy;
  • potrafił odnaleźć swoje miejsce w grupie zachowując cechy indywidualne;
  • szanował tradycje i kulturę narodu;
  • miał świadomość ekologiczną i prowadził zdrowy styl życia;
  • wykorzystując swoje możliwości dążył do ciągłego rozwoju swojej osobowości i podnoszenia sprawności fizycznej.

Absolwent naszej szkoły odczuwa potrzebę kształtowania umiejętności i pogłębiania wiedzy potrafiąc odnaleźć się na wyższym etapie kształcenia.

W roku szkolnym 2025/2026 planujemy utworzenie trzech klas pierwszych.

Zapraszamy do wirtualnego zwiedzania naszej szkoły

Szanowni Rodzice, Drogie Dzieci,

Rozpoczęcie edukacji w szkole to jeden z najważniejszych momentów w życiu dziecka i jego całej rodziny. Szkoła to nie tylko miejsce nauki, ale także przestrzeń, w której dzieci rozwijają swoje pasje i nawiązują pierwsze przyjaźnie. To środowisko, które wspiera zarówno rozwój intelektualny, jak i społeczny najmłodszych uczniów.

Z ogromną radością zapraszamy Państwa wraz z dziećmi na Dzień Otwarty w Szkole Podstawowej nr 7 im. Orląt Lwowskich w Łodzi przy ulicy Wiosennej 1, który odbędzie się 28 kwietnia o godzinie 16:30.

Podczas tego wyjątkowego spotkania będą Państwo mieli okazję:

  • zwiedzić naszą szkołę i zobaczyć, jak wygląda codzienne życie uczniów,
  • uczestniczyć w warsztatach edukacyjnych,
  • dowiedzieć się więcej o zajęciach dodatkowych,
  • spotkać się z dyrekcją szkoły oraz nauczycielami,
  • poznać ofertę naszych oddziałów sportowych z gimnastyką sportową.

Serdecznie zachęcamy do skorzystania z tej okazji, aby bliżej poznać naszą placówkę i jej wartości. Wierzymy, że Szkoła Podstawowa nr 7 będzie dla Państwa dziecka miejscem pełnym inspiracji, nauki i radości.

Z wyrazami szacunku,

Dyrekcja z Radą Pedagogiczną

Plakat - Dzień Otwartych Drzwi


Terminy prób sprawności fizycznej

Próby sprawności fizycznej odbędą się w hali sportowej MOSiR ul. Karpacka 61 w Łodzi

  • 19.05.2025 r. godz. .... - dziewczęta (wygodny strój sportowy, skarpety)
  • 20.05.2025 r. godz. .... - chłopcy (wygodny strój sportowy, skarpety)

Szanowni Rodzice/Opiekunowie dzieci siedmioletnich

Od 05.05.2025 r. rozpoczyna się elektroniczna rekrutacja do klas pierwszych szkół podstawowych na rok szkolny 2025/2026, która będzie trwała do 30.05.2025 r.

Zarządzenie Nr 93/2025 PREZYDENTA MIASTA ŁODZI z dnia 17 stycznia 2025 r. [.pdf, 131.85 kB]

Szczegółowe informacje dotyczące zasad naboru uczniów do klas pierwszych. W przypadku pytań i niejasności prosimy o kontakt telefoniczny ze szkołą tel. 42 684-19-76.

ZASADY NABORU UCZNIÓW DO KLAS PIERWSZYCH PUBLICZNYCH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH PROWADZONYCH PRZEZ MIASTO ŁÓDŹ NA ROK SZKOLNY 2025/2026

Podstawa prawna: 

  1. Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2024 r. poz. 737 z późn.zm.).
  2. Uchwała nr XLIII/1152/17 z dnia 15 marca 2017 r. Rady Miejskiej w Łodzi (Dz. U. Województwa Łódzkiego z 2017. poz. 1444) w sprawie określenia kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym do klasy pierwszej szkoły podstawowej prowadzonej przez Miasto Łódź, dla kandydatów zamieszkałych poza obwodem tej szkoły oraz przyznania
    im określonej liczby punktów.
  3. 3. Zarządzenie nr 93/2025 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 17 stycznia 2025 r. w sprawie ustalenia na rok szkolny 2025/2026 harmonogramów czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym do przedszkoli, do klas I szkół podstawowych, do oddziałów dwujęzycznych na poziomie klas VII szkół podstawowych i do oddziałów sportowych na poziomie klas IV-VIII szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Łódź.
Postępowanie rekrutacyjne uczniów do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Łódź na rok szkolny 2025/2026.

5 maja 2025r. rozpoczyna się elektroniczna rekrutacja na rok szkolny 2025/2026 do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych:

  • ogólnodostępnych, która będzie trwała do 30 maja 2025 r. do godz. 15.00
  • sportowych, która będzie trwała do 16 maja 2025 r. do godz. 15.00
  • integracyjnych dla kandydatów z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego, która   będzie trwała do 23.05.2025 r. do godz. 15.00
  • integracyjnych dla kandydatów bez orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego, która będzie trwała do 30 maja 2025 r. do godz. 15.00.

W elektronicznym naborze do klas pierwszych szkół podstawowych uczestniczą szkoły publiczne prowadzone przez Miasto Łódź oraz Publiczna Szkoła Podstawowa „Mileszki”.

Zalogowanie się do systemu elektronicznego naboru

I. Kandydaci do szkół podstawowych przyjmowani są na podstawie:
  1. Zgłoszenia – do szkoły, w obwodzie której kandydat mieszka. Zgłoszenie należy wypełnić w systemie elektronicznego naboru, wydrukować, podpisać i załączyć w systemie skan/zdjęcie ww. dokumentu do szkoły obwodowej. Kandydat do ww. szkoły przyjmowany jest z urzędu.
  2. Wniosku – do szkoły spoza obwodu. Kandydaci spoza obwodu mogą być przyjęci, jeżeli dana szkoła dysponuje wolnymi miejscami i kandydat spełnia kryteria brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
    Wniosek należy  wypełnić elektronicznie na stronie systemu rekrutacji. Po wypełnieniu wniosku trzeba go wydrukować, podpisać, następnie zrobić skan lub zdjęcie i dołączyć w systemie rekrutacji jako załącznik. Dodatkowo jeśli zaznaczono spełnianie kryteriów ustawowych lub/i samorządowych to w formie załączników należy je dodać podobnie jak wszystkie  inne dokumenty/oświadczenia na potwierdzenie kryteriów.
    Wniosek wraz z innymi dokumentami/oświadczeniami jest widoczny we wszystkich placówkach wskazanych na liście preferencji. Wniosek w systemie zatwierdza placówka pierwszego wyboru.
  1. Uczniowie z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego ubiegający się
    o przyjęcie do oddziałów integracyjnych uczestniczą również w elektronicznej rekrutacji. Mogą ubiegać się o przyjęcie do oddziałów ogólnodostępnych lub oddziałów integracyjnych.
    Uczniowie posiadający orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego ubiegający się o przyjęcie do oddziału ogólnodostępnego uczestniczą w rekrutacji zgodnie z ogólnymi zasadami postępowania rekrutacyjnego w roku szkolnym 2025/2026.
II.  Warunki przyjęcia kandydatów spoza obwodu szkoły:
  1. Przyjęcie kandydata do klasy pierwszej ogólnodostępnej szkoły podstawowej na rok szkolny 2025/2026 zamieszkałego poza obwodem danej szkoły odbywa się na podstawie jednolitych kryteriów zgodnie z uchwałą nr XLIII/1152/17 Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 15 marca 2017r.
    ( Dz. U. Woj. Łódzkiego z 2017 r. poz. 1444).
  2. Do szkoły przyjmowane są w pierwszej kolejności dzieci zamieszkałe w obwodzie danej szkoły. Dzieci spoza obwodu mogą być przyjęte do klasy pierwszej na wolne miejsce w elektronicznym postępowaniu rekrutacyjnym.
  3. Kandydaci do klas pierwszych szkół podstawowych poza obwodowych przyjmowani są w oparciu o liczbę uzyskanych punktów w zależności od spełnianych kryteriów.
  4. We wniosku można wybrać maksymalnie trzy szkoły z określeniem kolejności od najbardziej do najmniej preferowanej. W danej szkole można wybrać dowolną liczbę typów oddziałów, jeżeli szkoła posiada takie w swojej ofercie. Oddziały te należy wybierać zgodnie z preferencjami od najbardziej do najmniej preferowanych.
  5. W sytuacji nieprzyjęcia kandydata zamieszkałego w Łodzi do żadnej z wybranych szkół system przypisuje go automatycznie do szkoły obwodowej (zgodnej z podanym miejscem zamieszkania).
III. Kryteria naboru do klasy ogólnodostępnej spoza obwodu oraz przyznane im punkty, zgodnie z Uchwałą nr XLIII/1152/17 z dnia 15 marca 2017r. Rady Miejskiej w Łodzi (Dz. U. Woj. Łódzkiego z 2017. poz. 1444):
  1. rodzeństwo kandydata ubiega się o przyjęcie do tej samej szkoły podstawowej, co kandydat lub już do niej uczęszcza – 32 punkty;
  2. kandydat uczęszczał w roku szkolnym poprzedzającym rok szkolny, na który prowadzona jest rekrutacja, do przedszkola znajdującego się w obwodzie szkoły podstawowej, o przyjęcie do której się ubiega – 16 punktów;
  3. rodzeństwo kandydata uczęszcza do żłobka lub przedszkola lub innych szkół znajdujących się w obwodzie szkoły podstawowej, o przyjęcie do której ubiega się kandydat – 8 punktów;
  4. niepełnosprawność kandydata, który ubiega się o przyjęcie do oddziału ogólnodostępnego – 4 punkty;
  5. miejsce pracy co najmniej jednego z rodziców (opiekunów prawnych) kandydata znajduje się w obwodzie szkoły podstawowej, o przyjęcie do której ubiega się kandydat – 2 punkty;
  6. szkoła podstawowa, o przyjęcie do której ubiega się kandydat, została wybrana w postępowaniu rekrutacyjnym w pierwszej preferencji – 1 punkt.

Kryteria naboru do klasy ogólnodostępnej spoza obwodu potwierdzane są:

Ad.1. oświadczeniem rodziców (opiekunów prawych) kandydata, że rodzeństwo kandydata ubiega się o przyjęcie do tej samej szkoły podstawowej co kandydat lub już do niej uczęszcza;

Ad.2. zaświadczeniem wydanym przez przedszkole znajdujące się w obwodzie szkoły podstawowej, o przyjęcie do której ubiega się kandydat, że uczęszczał on do tego przedszkola w roku szkolnym poprzedzającym rok szkolny, na który prowadzona jest rekrutacja.

Ad.3. zaświadczeniem wydanym przez żłobek lub przedszkole lub inną szkołę znajdujące się w obwodzie szkoły podstawowej, o przyjęcie do której ubiega się kandydat, że uczęszcza do nich rodzeństwo kandydata.

Ad.4. orzeczeniem o niepełnosprawności lub o stopniu niepełnosprawności lub orzeczeniem równoważnym w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Ad.5. oświadczeniem co najmniej jednego rodzica (opiekuna prawnego) kandydata, że jego miejsce pracy znajduje się w obwodzie szkoły podstawowej, o przyjęcie do której ubiega się kandydat.

Ad.6. punkt za wybór szkoły podstawowej w pierwszej preferencji przypisywany jest kandydatowi automatycznie przez system elektronicznego naboru i nie wymaga żadnego potwierdzenia.

IV. Warunki i kryteria naboru do klasy sportowej

Rekrutacja kandydata do klasy pierwszej sportowej na rok szkolny 2025/2026 prowadzona jest z uwzględnieniem warunków i kryteriów zawartych w art. 137 ustawy Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2043 r. poz. 737 z późn.zm.).

Warunki:

  1. Bardzo dobry stan zdrowia, potwierdzony orzeczeniem lekarskim wydanym przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej.
  2. Pisemna zgoda rodziców na uczęszczanie kandydata do szkoły lub oddziału sportowego.
  3. Pozytywny wynik prób sprawności fizycznej, na warunkach ustalonych przez polski związek sportowy właściwy dla danego sportu, w którym jest prowadzone szkolenie sportowe w danej szkole lub danym oddziale sportowym.

I etap postępowania rekrutacyjnego

W przypadku większej liczby kandydatów spełniających wyżej wymienione warunki, niż liczba wolnych miejsc w szkole/oddziale na pierwszym etapie postępowania rekrutacyjnego brane są pod uwagę wyniki prób sprawnościowych.

II etap postępowania rekrutacyjnego

Przy równorzędnych wynikach prób sprawności fizycznej na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego brane są łącznie pod uwagę następujące kryteria, mające jednakową wartość:

  1. wielodzietność rodziny kandydata;
  2. niepełnosprawność jednego z rodziców kandydata;
  3. niepełnosprawność obojga rodziców kandydata;
  4. niepełnosprawność rodzeństwa kandydata;
  5. samotne wychowywanie kandydata w rodzinie;
  6. objęcie kandydata pieczą zastępczą.

 Pierwszeństwo przyjęcia ma kandydat spełniający większą liczbę powyższych kryteriów.

Kryteria na II etapie postępowania rekrutacyjnego do klasy sportowej potwierdzane są:

Ad.1. Oświadczeniem o wielodzietności rodziny kandydata.

Ad.2 – 4. Orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego, wydanym ze względu na niepełnosprawność, orzeczeniem o niepełnosprawności lub o stopniu niepełnosprawności lub orzeczeniem równoważnym w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Ad. 5. Oświadczeniem o samotnym wychowywaniu kandydata w rodzinie.

Ad.6. Prawomocnym wyrokiem sądu rodzinnego orzekającym rozwód lub separację lub akt zgonu oraz oświadczeniem o samotnym wychowaniu dziecka oraz niewychowywaniu żadnego dziecka wspólnie z jego rodzicem.

Ad.7. Dokumentem poświadczającym objęcie dziecka pieczą zastępczą.

V. Harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym do klas pierwszych szkół podstawowych
  1. 05.05.2025 r. – 30.05.2025 r. do godz. 1500 – składanie poprzez system zgłoszeń kandydatów do klas ogólnodostępnych szkół podstawowych lub wniosków o przyjęcie kandydatów do klas ogólnodostępnych szkół podstawowych spoza obwodu wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie kryteriów.
  2. 05.05.2025 r. – 23.05.2025 r. do godz. 1500 – składanie poprzez system wniosków o przyjęcie dziecka do oddziału integracyjnego wraz z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego.
  3. 05.05.2025 r. – 16.05.2025 r. – składanie poprzez system WNIOSKÓW o przyjęcie kandydatów do klas sportowych wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie kryteriów.
  4. 19.05.2025 r. – 20.05.2025 r. – udział kandydatów w próbach sprawności fizycznej w szkołach prowadzących rekrutację do klasy sportowej. Dzień i godzinę rozpoczęcia sprawdzianu określają i podają do publicznej wiadomości dyrektorzy szkół z oddziałami sportowymi.
  5. 23.05.2025 r. do godz. 1200 – podanie do publicznej wiadomości przez szkolne komisje rekrutacyjne list kandydatów, którzy uzyskali pozytywne wyniki prób sprawności fizycznej.
  6. 05.05.2025 r. – 04.06.2025 r. - weryfikacja wniosków o przyjęcie do szkoły i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności, o których mowa w art. 150 ust. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz.U. 2024 r. poz. 737 ze zm.).
  7. 11.06.2025 r. do godz. 1200 – podanie do publicznej wiadomości przez szkolne komisje rekrutacyjne list kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.
  8. 11.06.2025 r. – 16.06.2025 r. do godz. 1500 -
  9. potwierdzenie przez rodzica woli przyjęcia  kandydata do szkoły, do której został zakwalifikowany, poprzez zalogowanie się na swoje konto w systemie rekrutacji. 
    Niepotwierdzenie w terminie woli przyjęcia traktowane jest jako rezygnacja z przyjęcia kandydata do danej szkoły.
  10. 18.06.2025 r. do godz. 1200 - podanie do publicznej wiadomości przez szkolne komisje rekrutacyjne list kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.

Uwaga! W dniach 13 – 15 maja 2025 r. nie będzie możliwości kontaktu ze szkolnym administratorem lub szkolną komisją rekrutacją  ze względu na przeprowadzany w tym okresie egzamin uczniów klas VIII szkół podstawowych.

VI. Postępowanie uzupełniające (na wolne miejsca)

Postępowanie uzupełniające przeprowadza się po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego, jeżeli dana szkoła nadal dysponuje wolnymi miejscami.

Informacja o wolnych miejscach będzie dostępna na stronie elektronicznego naboru oraz w poszczególnych szkołach.

Rekrutacyjne postępowanie uzupełniające odbywa się z wykorzystaniem systemu elektronicznego na takich  zasadach jak podstawowe postępowanie rekrutacyjne uczniów do klas pierwszych publicznych szkół prowadzonych przez Miasto Łódź.

VII. Harmonogram czynności w postępowaniu uzupełniającym do klas pierwszych szkół podstawowych
  1. 23.06.2025 r. – 04.07.2025 r. do godz. 15.00- składanie zgłoszenia lub wniosku do oddziału ogólnodostępnego w szkole spoza obwodu lub do oddziału sportowego.
  2. 02.07.2025 r. - udział kandydatów w próbach sprawności fizycznej w szkołach prowadzących rekrutację do klasy sportowej. Godzinę rozpoczęcia sprawdzianu określają i podają do publicznej wiadomości dyrektorzy szkół z ww. oddziałami.
  3. 03.07.2025 r. do godz. 15.00 - podanie do publicznej wiadomości przez szkolne komisje rekrutacyjne list kandydatów, którzy uzyskali pozytywne wyniki prób sprawności fizycznej.
  4. 23.06.2025 r. – 08.07.2025 r.- weryfikacja przez szkolne komisje rekrutacyjne wniosków oraz dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
  5. 11.07.2025 r. do godz. 12.00 - podanie do publicznej wiadomości przez szkolne komisje rekrutacyjne list kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.
  6. 11.07.2025 r. – 18.07.2025 r. do godz. 15.00 - potwierdzenie przez rodzica woli przyjęcia kandydata do szkoły, do której został zakwalifikowany, poprzez zalogowanie się na swoje konto w systemie rekrutacji.
  7. 22.07.2025 r. do godz. 15.00 - podanie do publicznej wiadomości przez szkolne komisje rekrutacyjne list kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.
VIII. Tryb odwoławczy
  1. W terminie 3 dni od dnia podania do publicznej wiadomości list kandydatów przyjętych i nieprzyjętych rodzice/prawni opiekunowie kandydata mogą wystąpić do szkolnej komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia kandydata do szkoły.
  2. Komisja rekrutacyjna w terminie 3 dni od dnia wystąpienia z wnioskiem przez rodziców/prawnych opiekunów sporządza uzasadnienie, które zawiera przyczynę odmowy przyjęcia, najniższą liczbę punktów uprawniających do przyjęcia do danej szkoły oraz liczbę punktów uzyskanych przez kandydata w postępowaniu rekrutacyjnym.
  3. W terminie 3 dni od dnia otrzymania uzasadnienia rodzice/prawni opiekunowie mogą wnieść do dyrektora szkoły odwołanie od rozstrzygnięcia szkolnej komisji rekrutacyjnej.
  4. Dyrektor rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia szkolnej komisji rekrutacyjnej
    w terminie 3 dni od otrzymania odwołania.
  5. Na rozstrzygnięcie dyrektora szkoły służy skarga do sądu a

Uwaga!  Rodzice / prawni opiekunowie kandydatów, którzy zostaną przyjęci do szkół podstawowych na rok szkolny 2025/2026 mają obowiązek zgłoszenia się do nich celem dostarczenia dokumentów rekrutacyjnych (zgłoszenie, wniosek wraz z załącznikami) w terminie do dnia 29.08.2024 r.

Wzory dokumentów do pobrania:

Oddziały ogólne

Oddział sportowy

Klauzula informacyjna [.pdf, 128.78 kB]

Zapewniamy:
  • indywidualne podejście do każdego ucznia, poszanowanie jego godności,
  • energiczną, pełną zapału, kreatywną kadrę pedagogiczną,
  • ciekawe, atrakcyjne i efektywne formy pracy,
  • opiekę pedagoga, psychologa, logopedy, terapeuty szkolnego i pielęgniarki,
  • całodzienną opiekę świetlicy szkolnej,
  • smaczne, obfite i tanie obiady,
  • uczestniczyliśmy lub uczestniczymy w programach:
    „Młodzi ekolodzy to my”, „Szklanka mleka”, „Owoce w szkole”, „Trener Osiedlowy”, „Edukacja przez szachy w szkole”, "Piękna nasza Polska cała", "Oblicza Dialogu - Młody Asyż, młodzież na rzecz tolerancji", "Budząca się szkoła", "CMI - Centrum Mistrzostwa Informatycznego", "Odkrywcy Łodzi", "Niepodległą", "AIESEC - Poland", "Dzień z życia z Pałacem Herbsta", "Europe CodeWeek", "Łódzkie Orlęta, Spadkobiercy Niepodległości", i "Szkoła Przyjazna Zwierzętom".
Proponujemy:
  • zajęcia z terapii pedagogicznej, logopedii, arteterapii i biofeedback'u
  • zajęcia z gimnastyki sportowej, basen i szachy,
  • zajęcia w środowisku pozaszkolnym: Dom Kultury, Instytut Europejski, Ośrodek Edukacji Ekologicznej, teatry, kina, muzea, przedszkola i inne instytucje,
  • zajęcia pozalekcyjne:
    • koło dziennikarsko–redakcyjne gazetki szkolnej „SIÓDEMECZKA” ,
    • koło polonistyczne Mistrzowie pióra,
    • koło języka angielskiego ECO WARRIORS,
    • koło historyczne,
    • koło chemiczne,
    • koło historii i kultury kresów wschodnich,
    • koło Młodych Przyjaciół Łodzi,
    • koło regionalne "Łódź moja mała Ojczyzna",
    • koło Młodych Ekologów,
    • koło plastyczne,
    • koło religijne,
    • szkolne koło ratowników,
    • szkolne koło Caritas,
    • szkolne koło wolontariatu,
    • chór szkolny,
    • szkolny klub szachowy,
    • Klub Obserwatorów Ptaków,
    • koło turystyki pieszej „Siódemkowe piechurki”,
    • koło przyjaciół biblioteki,
    • koło debaty oxfordzkiej,
    • koło filmowe,
    • biofeedback,
    • zajęcia wyrównujące wiedzę z j. polskiego, matematyki, chemii i fizyki,
    • zajęcia uspołeczniające ukierunkowane na empatię i tolerancję.
"SIÓDEMKA" to szkoła z tradycjami, to prestiż i renoma, to gwarancja wysokiej jakości nauczania, wychowania i opieki.