Światowy Dzień Osób Niepełnosprawnych
W dniu 4 grudnia 2024 roku (środa) w naszej szkolnej świetlicy odbyły się zajęcia psychoedukacyjne z elementami socjoterapii poświęcone tematyce z okazji Międzynarodowego Dnia Osób Niepełnosprawnych w ramach działań szkoły włączającej. Uczniowie z klas młodszych 3a, 3c, zostali wprowadzeni w tematykę pojęcia „zdrowie człowieka”, „akceptacja”, „niepełnosprawność”, „integracja”, „rodzaje niepełnosprawności". Uczniowie z klas 3 podczas zajęć uczestniczyli w zabawach integracyjnych polegających na wcieleniu się w różne sytuacje społeczne, odgadywanie haseł związanych z różnicami związanymi z niepełnosprawnościami. Zabawy mające na celu integrację, empatię, współpracę w grupie pomogły dzieciom zrozumieć, że niepełnosprawność powoduję, że życie człowieka jest trudne i wymaga więcej pracy np. Losowanie przedmiotu – zmysł dotyku, Co sprawia, że pomagamy osobom niepełnosprawnym w społeczeństwie?, Zabawa plastyczna – rysujemy stopami i ustami obrazek. Dzieci uważanie i z dużą empatią uczestniczyły w tych zajęciach, były bardzo ciekawe i z chęcią wykonały zaproponowane ćwiczenia praktyczne. Uczniowie z zaangażowaniem uczestniczyli w zaproponowanych zabawach integracyjnych.
Nauczyciele świetlicy:Małgorzata Sadowska,Agnieszka Kociołek
W dniu 5 grudnia 2024 roku (czwartek) w naszej szkolnej świetlicy odbyły się zajęcia psychoedukacyjne z elementami socjoterapii poświęcone tematyce z okazji Międzynarodowego Dnia Osób Niepełnosprawnych w ramach działań szkoły włączającej. Uczniowie z klas młodszych 1a, 1c, zostali wprowadzeni w tematykę pojęcia „zdrowie człowieka”, „akceptacja”, „niepełnosprawność”, „integracja”, „rodzaje niepełnosprawności". Uczniowie z klas 3 podczas zajęć uczestniczyli w zabawach integracyjnych polegających na wcieleniu się w różne sytuacje społeczne, odgadywanie haseł związanych z różnicami związanymi z niepełnosprawnościami. Zabawy mające na celu integrację, empatię, współpracę w grupie pomogły dzieciom zrozumieć, że niepełnosprawność powoduję, że życie człowieka jest trudne i wymaga więcej pracy np. Losowanie przedmiotu – zmysł dotyku, Co sprawia, że pomagamy osobom niepełnosprawnym w społeczeństwie?, Zabawa plastyczna – rysujemy stopami i ustami obrazek. Dzieci uważanie i z dużą empatią uczestniczyły w tych zajęciach, były bardzo ciekawe i z chęcią wykonały zaproponowane ćwiczenia praktyczne. Uczniowie z zaangażowaniem uczestniczyli w zaproponowanych zabawach integracyjnych.
Nauczyciele świetlicy: Małgorzata Sadowska, Agnieszka Kociołek