Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Warto być życzliwym dla innych

Zajęcia uspołeczniające w ramach działań szkoły włączającej

W dniu 21 listopada 2025 roku (piątek) w naszej szkolnej świetlicy odbyły się zajęcia psychoedukacyjne z elementami socjoterapii poświęcone tematyce z okazji Międzynarodowego Dnia Życzliwości w ramach działań szkoły włączającej. Uczniowie z klas młodszych  2c, 3c, 2b, 3a, 3b zostali wprowadzeni w tematykę pojęcia „życzliwość”, „akceptacja”, „komunikacja”, „integracja”. Uczniowie podczas zajęć  uczestniczyli w zabawach integracyjnych  polegających na wcieleniu się w różne sytuacje społeczne, odgadywanie haseł związanych z różnicami między ludźmi. Zabawy mające na celu integrację, empatię, współpracę w grupie pomogły dzieciom zrozumieć, że akceptacja inności sprawia nam radość, ułatwia relację z innymi np. „Skojarzenia ze słowem życzliwość”, Co sprawia, że jesteśmy wobec innych ludzi życzliwi?, Zabawa plastyczna – imię oraz cechy danej koleżanki lub kolegi – napisz coś miłego dla kogoś drugiego. Dzieci uważanie  i z dużą empatią uczestniczyły  w tych zajęciach, były bardzo ciekawe i z chęcią wykonały zaproponowane ćwiczenia praktyczne. Uczniowie z zaangażowaniem uczestniczyli w zaproponowanych zajęciach.

Wszystkim uczniom gratulujemy zaangażowania w tematykę zaproponowanych zajęć psychoedukacyjnych  dotyczących ważności bycia życzliwym w relacjach z kolegami i kolegami.

Nauczyciel świetlicy: Małgorzata Sadowska

W dniu 21 listopada 2025 roku (piątek) w klasie 5a odbyły się zajęcia psychoedukacyjne poświęcone tematyce życzliwości z okazji Międzynarodowego Dnia Życzliwości w ramach działań szkoły włączającej. Uczniowie z tej klasy zostali wprowadzeni w tematykę pojęcia „życzliwość”, „akceptacja”, „komunikacja”, „integracja”. Uczniowie  podczas zajęć  uczestniczyli w odgrywaniu scenek  polegających na wcieleniu się w różne sytuacje społeczne, odgadywanie haseł związanych z różnicami między ludźmi. Zabawy mające na celu integrację, empatię, współpracę w grupie pomogły dzieciom zrozumieć, że akceptacja inności sprawia nam radość, ułatwia relację z innymi np. „Skojarzenia ze słowem życzliwość”, Co sprawia, że jesteśmy wobec innych ludzi życzliwi?. Zabawa muzyczna uczniowie mieli za zadanie wcielić się w rolę kompozytorów i wymyślić piosenkę na temat życzliwości wobec siebie i innych – uczniowie pracowali w grupach. Dzieci uważanie i z dużą empatią uczestniczyły  w tych zajęciach, były bardzo ciekawe i z chęcią wykonały zaproponowane ćwiczenie muzyczne – każda grupa zaprezentowała na forum swoją kompozycję muzyczną. Uczniowie z zaangażowaniem uczestniczyli w zaproponowanych zajęciach.

Wszystkim uczniom gratuluję zaangażowania w tematykę zaproponowanych zajęć psychoedukacyjnych  dotyczących ważności bycia życzliwym w relacjach z kolegami i kolegami.

Nauczyciel świetlicy: Małgorzata Sadowska